tisdag 17 oktober 2017

Spenderat alla pengar

Har sedan i somras spenderat upp upp alla mina sparpengar. Det har blivit en ny racercykel, ny mobil, mycket nya kläder och resor. Just nu har jag inte mycket sparat. Jag har 9 stycken aktier i HM och 108 stycken i Starbreeze, inte direkt något att skryta om. Jag har även lite olika fonder. Men det är  bara  små summor. Sammanlagda värdet på fonderna är väl cirka 3200 kr. 

Nu är det dags att ta tag i privatekonomin igen. Varför jag tappade min privatekonomin helt och hållet var för att jag var sugen på en ny cykel och nya hjul till den inför ett cykellopp jag skulle cykla. Det blev en liten kostnad på cirka 30000 kr bara det. Och sedan har spenderat hållit på fram tills nu. Men  nu ska jag skärpa till mig.

// Utdelningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar