tisdag 25 februari 2014

In eller ut

Ska jag vara inne i Starbreeze till och med rapporten? Det är en fråga jag har ställt till mig själv i ett par veckors tid. Aktien känns just nu lite ostabil, även om företaget går bra. Bara för att företaget går bra behöver det inte betyda att aktien stiger i värde. Det hela beror på marknadens förväntningar, och jag har verkligen ingen aning om hur marknadens förväntningar är på Starbreeze. Starbreeze handlas på den mindra handelsplatsen aktietorget och det bidrar till att det inte går att förutse hur marknaden kommer reagera. Efter förra rapporten föll Starbreeze, trots att de presenterade sin bästa rapport någonsin.

Just nu väger det över till att jag håller i mina Starbreeze aktier över rapporten...

// Utdelningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar