torsdag 16 januari 2014

Dags för Rysslandsfond

Just nu sparar jag 300 kr/månad på fonden Avanza Zero. Under den här veckan så har jag spelat in 400 kr på mitt spelkonto. De 400 kr kommer jag ta ut och köpa Rysslandsfonder för. Jag kommer också, från och med nu, månadsspara cirka 100-400 kr i Rysslandsfoder under året som kommer. Jag kommer sköta insättning i Rysslandsfonden på min internetbank, och då jag har Swedbank som min bank kommer jag spara i Roburs Rysslandsfond. Jag hade kunnat använda mitt Avanza konto för fondköp, men då jag förmodligen kommer flytta nästa år och köpa en dyrare bostadsrätt. Och därmed behöver ställa mig in lite mer för banken, för att få bättre villkor, kommer jag använda jag mig av min ordinarie bank för Rysslandsfonderna.

// Utdelningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar