onsdag 19 december 2012

Jul och virus

Nu är julen runt knuten och det snöar faktiskt utanför mitt fönster. Läste precis att SMHI inte kunde lova en vit jul på västkusten. De verkar ha fel.

Har spenderat en del pengar på julklappar och har en julklapp kvar till sambon att köpa. Skulle kännas bättre att lägga pengarna på lite HM aktier istället...nä skoja bara. Har idétorka på sambon julklapp men jag ska nog hitta något roligt till henne.

Har haft lite virus problem på en hemsida som jag driver på hobbynivå. Äntligen när den börjar dra in lite pengar på trafiken, så får den virus. Som hela tiden dyker upp om och om igen. Jag rensar hela websidan och bygger upp den igen och scannar min dator med antivirusprogram men drabbas av virus på hemsidan efter någon timme igen. Skumt...

/utdelningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar