onsdag 7 mars 2012

Projekt AdSense

Som ni kanske har märkt, har jag AdSense reklambanners på min blogg. Precis som alla andra bloggare, som har reklambanners på sin blogg, hoppas jag på lite intäkter. För att få intäkter, från reklambanners, behöver man många läsare. Många läsare kan jag inte direkt skryta med så jag får hitta andra vägar.

Utöver den här bloggen så driver jag några stycken andra sidor där jag även har satt ut AdSense banners. Men alla sidor är nystartade och det har inte kommit in många kronor i intäkter. Jag har inga förhoppningar på att tjäna stora pengar på det här utan ser det som en kul grej att testa på. Ska även säga att jag är en amatör när det kommer till att skapa hemsidor.

Men jag lägger upp Projekt AdSense på Pågående Projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar