måndag 5 mars 2012

Ny vecka

Den här veckan kommer det inte hända så mycket i ekonomiväg för min del. Ska försöka hålla liv i Projekt Spel 500 så länge som möjligt. Jag hoppas att jag kan klämma in någon hundring i vins,t som jag kan köpa fonder för, innan jag spelar bort fem hundringen. Smartast kanske hade varit att ta ut fem hundringen...

Starbreeze aktien har jag egentligen inte så stora förhoppningar på men det ska bli intressant att se lite försäljningssiffror på spelet Syndicate. Undra när starbreeze.com ska uppdatera sin hemsida? Släppte ju faktiskt Syndicate för någon vecka sedan. Kanske ska ha Syndicate omslag på hemsidan och inte Riddick som det var ett par år sedan de släppte.

Förövrigt är jag bra sugen på att köpa ett nytt kameraobjektiv. En Tamron AF SP 28-75/2,8 XR Di hade passat bra till min kamera.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar